Arkisto: huhtikuu 2013

Rekrytointikumppanin rooli ja palvelun tuoma lisäarvo

Omassa ensimmäisessä puheenvuorossani pohdiskelen rekrytointiprosessin käynnistämistä yrityspäättäjän kannalta, ja sitä kautta rekrytointikumppanin roolia ja sen tuomaa lisäarvoa yritykselle.

Lue lisää...

Takeet onnistuneelle rekrytoinnille – yhteistyökumppanin näkökulma

Rekrytointi on taitolaji, joka vaatii kaikilta osapuolilta paneutumista ja valmistautumista, aikataulujen hallintaa sekä sitoutumista. Ote prosessista ei saa herpaantua hetkeksikään, vaan se pitää viedä päämäärätietoisesti loppuun saakka. Rekrytointi on jatkuvaa oman toiminnan arvioimista etu- ja jälkikäteen, jotta voimme kehittyä työssämme. Onnistuneissa rekrytoinneissa on aina hyvä pohtia, miksi onnistuimme ja mitkä tekijät edesauttoivat onnistumisessa. Valitettavasti kaikki [...]

Lue lisää...

Tervetuloa kurkistamaan rekrytointiyrityksen arkeen

Kohtaamme päivittäin työssämme kysymyksiä siitä, mitä työntekijät odottavat työnantajalta ja toisinpäin. Kuulemme kysymyksiä myös siitä, mistä löytyy se kuuluisa hyvä tyyppi, joka haluaa ja osaa tehdä myyntiä ammattimaisesti. Tapaamme vuosittain noin 900 työnantajan edustajaa ja haastattelemme viikoittain lähes 100 myyntityöstä kiinnostunutta työnhakijaa, joten olemme kuin olemmekin näköalapaikalla kun keskustelua käydään myynnin ja asiakaspalvelun tai näiden [...]

Lue lisää...